2 klassigt stormoväder

CANON & CASIO EXILIM
Fotograf: jag

Ja som sagt vi ungefär 1-2 började det se lite dystert ut ute och de gick fortare så sedan blev de ännu mörkare, åska hade de gjort ett tag men sedan Blev det bara värre och värre och VÄRRE! Vår telefon gick åt helvete hela köket lystes upp när de small. Sen kollade jag ut och då såg jag att även mitt äppelträd va helt förstört :(

Usch detta är de värsta ovädret jag varit med om!
Hade ni detta oväder?



Clara

2011-08-27 - 17:27:26
Sv: Okej, jag längtar! :D

Joy

2011-08-27 - 17:49:13
Sv; Vilket oväder? :)

- sara

2011-08-27 - 18:18:33
superfina bilder :D

f

2011-08-27 - 18:20:33
sv: nej, här är det strålande sol och 25 grader :p

Erika Nilsson

2011-08-27 - 22:14:02
sv; Usch med oväder! Här har det varit åskoväder :/

I dag har jag varit på bio, dd? :)

Robin

2011-08-31 - 10:22:32
Jo tack du...jag är bara glad för att inga träd fallit över mitt hus eller några elkablar. Nu förstår jag VARFÖR det är så jäkla viktigt att såga ner träd som står farligt nära hus osv.



Läskigt är bara förnamnet :S

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: