bara 2?

CANON EOS 1000D +18-55mm
Kamera hållare: Carina


Ne mäskte att jag bara gjort 2 enda ynka inlägg idag, shit.
Har ju varit med Ida och Sandra idag eller ja en liten stund vi tog en
cykeltur och sedan åkte vi hem eftersom det började regna men mer regn blev det inte!
Sedan satt jag och kollade över dagens blogg deltagare och svarade på allt i den kommentar "kategorin" och tänkte jag tar resten av kommentarerna med men sedan såg jag hur mpnga sidor det va, men de var bara att ta en djups andetag och läsa! haha :)
men många av kommentererna va jätte söta! Kram på er!!!


Ne nu ska jag sova klockan är mycket och på tisdag börjar skolan igen -.-

johanna

2011-08-19 - 12:19:39
Hej min blogg är en fotoblogg med mycket kreativitet,från klädstil till själva fotograferingen. Kika gärna in! Vad händer annars idag då?

amanda

2011-08-19 - 14:05:22
sv; haha precis, men den nya bloggen är lika fin som den förra :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: