drinkar & smoothies

(KLICKBAR BILD)
Hittade denna sida idag. Säger bara en sak shit vilka mumsiga drinkar de ser ut att vara.
Kommer lätt att göra typ alla av dem!

EXEMPEL:
<--- Iste med mynta och citron, Smoothies galore, Rabarberslush --->

L I I N A - foto&design

2011-08-17 - 09:21:30
Dagens blogg finns uppe på bloggen! vann inte du? anmäl dig igen så har du en ny chans imorgon :)

HANNA

2011-08-17 - 11:23:11
jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :D

glöm inte att gilla inlägget med bloglovin för större chans att vinna ;)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Felicia Ohlausson

2011-08-17 - 11:44:24
ja juste! :D

jag har aldrig gjort det förut.. så hur gör man? (a)

rossana

2011-08-17 - 13:29:25
Sv hihi jadå^^

okej häärligt de:D

helen

2011-08-18 - 23:13:21
Det såg riktigt gott ut =)

AMANDA FALK

2011-08-19 - 23:16:07
ååh gud vad gott det såg ut :D mina favoritdrinkar är de som är baserade på malibu ;) mums!

Önskar dig en fantastisk fredagkväll & bra start på helgen!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: