HÖGERKLICKS SKYDD



Tar folk dina bilder?
Skaffa då högerklicks skydd IDAG!

Gå in på design>kodmall

Kopiera föjlande kod:

<!--        Script by hscripts.com          -->
<!--        copyright of HIOX INDIA         -->
<!-- more scripts @ http://www.hscripts.com -->
<script type="text/javascript">
<!-- Edit the message as your wish -->
var msg_box ="Denna blogg har högerklicks skydd!";
function dis_rightclickIE(){
if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3))
alert(msg_box)
}
function dis_rightclickNS(e){
if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3))
{
alert(msg_box)
return false;
}
}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=dis_rightclickNS;
}
else if (document.all&&!document.getElementById){
document.onmousedown=dis_rightclickIE;
}
document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")
</script>
<!-- Script by hscripts.com -->

Klistra in koden ovanför </head> i din kodmall



För att byta texten ändrar du här:
<!-- Edit the message as your wish -->
var msg_box ="Denna blogg har högerklicks skydd!"; <---- Här ändrar du till de du vill ha!
function dis_rightclickIE(){

Spara kodmallen och gör likadant i alla de andra kodmallarna!

<!--        Script by hscripts.com          -->
<!--        copyright of HIOX INDIA         -->
<!-- more scripts @ http://www.hscripts.com -->
<script type="text/javascript">
<!-- Edit the message as your wish -->
var msg_box ="Tyvärr, du får inte högerklicka på min blogg!";
function dis_rightclickIE(){
if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3))
alert(msg_box)
}
function dis_rightclickNS(e){
if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3))
{
alert(msg_box)
return false;
}
}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=dis_rightclickNS;
}
else if (document.all&&!document.getElementById){
document.onmousedown=dis_rightclickIE;
}
document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")
</script>
<!-- Script by hscripts.com -->

Maria

2011-08-15 - 09:34:06
Jag har den nu :) Men den funkar inte. Om man klickar 3 gånger så kan man välja att rutan inte kommer upp och då kan man sedan kopiera bilderna! :(

Maria

2011-08-15 - 14:25:37
sv: Jodå men jag hade i misstag kopierat in dem efter ''</head>''

Men det funkar i alla fall inte :(

Clara

2011-08-27 - 22:20:13
Sv: tack för hjälpen, det är den ända jag har hittat som funkar :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: