OM MIG!

Instagram: Sophielarssoon

NAMN: Sophie
EFTERNAMN: Larsson
ÅLDER: 19år
FÖDDES: 2 November 1993
BOR: Värmland-karlstad
FAMILJ: Mamma Marica, Pappa Stefan, Syster Emelie
DJUR: 1 katt, Musse. 1 Hund, Norpan.
KAMERA: Canon EOS 1000D + 75-300mm + TAMRON 55-200mm
INTRESSE: Fotografering, matlagning, bakning, redigering, design, musik, mode, smink m.m
UTBILDNING: Hotell- och resturang utbildning. (klar 2013)


Kul att ni ville läsa och lära känna mig på ett lite bättre sätt,
den viktigaste informationen står ju högst upp men här tänker
jag skriva lite mer om vem jag är som person!

Jag älskar att få folk att skratta det finns inget bättre än när en person le.
Jag har aspberger syndrom!
Jag tål inte folk som bara kollar på utseende.
Jag blir lätt sur och grinig.
Jag önskar att jag vore smalare.
Jag vill resa jorden runt.
Jag måste ha läppglans under natten.
Jag hatar att gå promenad i skogen själv även om det är dag.
Jag är en datanörd men vem är inte det?
Jag älskar att sova med många kuddar fast jag bara har en favorit.

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: