Så himla trött..

CANON EOS 1000D +75-300mm
Fotograf: jag
Bilder: före&efter
Jisses alltså, är riktigt trött efter dagen igår, vi skulle ut och plocka svamp men när vi kom till en väg vi inte tog oss fram med Simons bil fick vi gå, men eftersom mormor och morfar tog sig fram med sin men de va redan långt i föreväg. vi gick väl ca 1 mil totalt, och jag säger bara de känns -.-
Så nu ska jag ladda ner någon bra film sedan ska jag nog bara mysa med kladdkaka och shit!
Mer inlägg idag blir de sägert, FYF*N vad gött med en ny blogg. Men fyblä vad jobbigt de har varit att fixa den..
Hope u like :D

Emeliié

2011-08-14 - 18:26:51
Har frågestund på bloggen :)

Fråga gärna något för att lära känna mig bättre!

mia

2011-08-14 - 18:27:32
heej! ville ba kika in o hoppas du har en bra dag :)

kolla gärna in min blogg o säg vad du tycker om den och designen !

btw, fin blogg du har! :D

Ida - ME and my CAMERA.

2011-08-14 - 18:32:37
Vad fin den nya bloggen blev, ! :)



sv: tack så mycket sötnos, ska försöka det :) kram

Sara

2011-08-14 - 19:06:15
Sv; okej :) det är sådär :/ görs?

Maria

2011-08-14 - 19:14:56
Sv, okej, bloggen ser ju riktigt bra ut ;-D. nee inte hittat någon lägenhet än men har intresseanmält några och hoppas just nu bara på att bli erbjuden visning ;D

Sophie'

2011-08-14 - 19:47:10
- hihi!

är det bra med dig eller? :)

Matilda

2011-08-15 - 22:27:22
riktigt fin blid/bilder :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: