skit internet!

Ah jag har inte kunnat svara på era kommentarer och inte heller kunnat blogga, eftersom vi hade ett segt internet sa mamma, så byte vi upp oss till 24 och idag fick vi det och vilken JÄVLA SKIT!!! mitt går on/off fan hela tiden!!


så då vet ni varför allt kommer bli fett segt ett tag sorry :(
Ska göra mitt bästa!

ClaraaJo - Annorlunda är bra

2011-08-26 - 23:43:14
Jag såg att du skulle ge råd hur man ändrade lite saker på sin blogg, tex: flytta upp den där grejen där det står att man har fått kommentarer :) Jag blev väldigt intresserad och undrar om jag har missat det eller när du ska lägga upp det :S kram Clara :)

EMMIE

2011-08-27 - 00:40:51
Åh, mitt internet gör också så ibland... Typ bara kopplas ifrån. Men bättre är det nu iaf! :)

» Jarinafoto

2011-08-27 - 09:58:38
Svar: Vad bra då! :)

Ha en bra helg, kram!

Becka

2011-08-27 - 10:12:17
Jag har just nu en fototävling som du gärna får delta i :))

elle

2011-08-27 - 12:50:16
ikväll ska jag passa min bror, själv? :D

Anonym

2011-08-28 - 01:02:32
kolla min bloppis.

säljer saker från 5 kronor!



ttheresebergqvist.blogg.se

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: