Välkommen till mitt nya kryp in!

Mitt förra bloggnamn var http://sophielarssoon.blogg.se och nu http://autophoto.blogg.se

Orsaken till att jag ville ha ett nytt namn va väl helt enkelt att jag inte ville ha det förra längre jag blev trött på det och ville ha något som mer beskriver mig eftersom jag ändå typ bara lägger in fotografier.

Hoppas verkligen ni tycker om denna blogg lika mycket som den förra :D


william

2011-08-10 - 15:18:59
Vad tycker du om mina Kanal bilder:D?

© sarastille

2011-08-10 - 15:30:52
Hej! Hoppas allt är bra med dig idag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: