Hur ska man se ut på nyår?



Börjar undra lite över hur man ska se ut på nyår?
Har ni det med?

Jag tänker nog köra på ett party linne med midje höga byxor med dragkedja bak, högklackt o lockigt hår.
Men när jag tänker efter skulle jag vilja ha något som glittrar lite, eller vad tycker ni?


Moa & Karro

2011-12-27 - 22:05:01
Jag funderar också på vad jag kan ha på mig på nyår, vet inte om jag ska någon klänning/kjol eller bara byxor. Har du kanske några tips? :)



- Karro

Aschmanda

2011-12-28 - 10:22:30
Den till höger as snygg. Jag har med ett dilemma om nyårsoutfiten :/



Vad ska du göra idag då ? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: