TEMPEL & SCORE



Igår va ja o Sandra ut, vi drog till TEMPEL & SCORE Hade nog roligast på SCORE om jag ska vara ärlig, men de va mest "ungdomar" men 80kr inträde o 20kr för o lämna jackan blev man lite chockad av. de stod inget uta att de va inträde så när vi väl hade kommit in då sa de "ah 80kr inträde" en belv lite chockad typ lite lurad de ska ju stå ute, så man inte blir "lurad" vi kunde ju inte direkt bara gå ut igen de va typ stängsel inne! xD

Angel

2011-11-26 - 16:25:30
Allt bra? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

2011-11-26 - 19:30:22
SVAR: Kommentarer som ej handlar om mina tävlingar, lämna de inte i tävlingsinläggen. Jag har skrivit det klart och tydligt och tycker det därför är synd att folk inte läser mina inlägg. :(

Aschmanda

2011-11-27 - 04:24:47
Dem e goda särskilt passions cidern där :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: