DAGENS FRÅGA:




Vore jätte snällt om ni kunde svara! :)

Har ni hittat något på min blogg ni fastnat för?
Vore kul med lite feedback om ni kanske vill ha flera designtips,
fler designutlottningar, fotografier eller vad ni nu vill ha! :)

Eller saknas de något på min blogg i så fall vore de kul och veta :)

amanda

2011-10-05 - 19:45:32
hej allt bra idag? :)

kram

Matilda

2011-10-05 - 19:56:54
Sv; Awesome! Har lagt till dig nu. Säg till när du lagt till mig:D<3

Jeessiicca

2011-10-05 - 20:00:53
Sv: Okej så kul :)

Idag har jag varit ledig, så har inte gjort så mkt haha :)

ninni

2011-10-05 - 20:01:40
sv: jaha okej vad roligt :)

Louise Börjesson

2011-10-05 - 20:12:42
Jag har en "veckans blogg" tävling på min blogg just nu. Gå in och anmäl dig eller någon du tycker om genom att kommentera bloggadress! Vinnaren utses på fredag. kram!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: