DUMMA MIG! :(


Sorry för dålig uppdatering och att jag inte svarat på era kommentarer men igrå orkade jag inte riktigt svara på 15 sidor kommentarer! men jag svarade på några som jag kände är viktiga, att någon undrade något eller så!


Igår var väl kvällen okej, jag drack captain morgan med cola fett gott var det men drack inte allt eftersom jag hade extrem huvudvärk! De blev lite strul under kvällen så vi stack ganska tidigt till Michelle & Nasers lägenhet och såg på tv typ! Michlle och naser skulle sova inne hos Eva-lena så vi fick sova i deras lägenhet, alltså jag och Sandra! Men jag, Sandra och Ante satt och såg på tv till typ 20 i 3 då vi fick ner till torggrillen och åt lite mat, men sen gick vi tillbaka och typ sov med lilla tissen som har varit helt underbar inatt :)
OJ MYCKET ATT LÄSA :P

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: