GODMORGON!


Nu sitter jag i min säng med ständig magknip! så ska sätta på Grinschen haha :D
Älskar denna filmen + den tecknade :P


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag :)

Anna^^

2011-10-05 - 11:35:34
Är hemma en stund sen tbx till skolan sj?

Hippas du blir bättre! :)

| Yohanna |

2011-10-05 - 11:55:17
Julfilm nu? :P



SV: Jag sitter i skolan.

Själv? :)

amanda

2011-10-05 - 12:01:58
sv; okejokej är det bra då?:)

Jenny

2011-10-05 - 19:45:19
Jag älskar den där filmen, så jävla rolig! hahah

Allt bra? :)

Eja

2011-10-06 - 00:42:44
Åh, Grinchen är ju för underbar. Brukar alltid titta på den vintertid, och framförallt kring julen. Så himla mysig :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: