I'm home and full!

SUDDIG I KNOW ;)

Jävlar vilken dag alltså haha! Typ hela min klass verkar vilja hoppa av och byta skola! xD
Hela klassen typ bråkar hela tiden! men jag hoppas att vi någon gång kommer att kunna samarbeta. Men de återstår att se! Har en vecka i skolan sen APU sen skola sen bergmästargården? Och jag vill inte tillbaka till bergmästargården....

Har även precis ätit thai mat fett gott & nu är jag mätt -.-

Ska strax bort till Sandra kanske kan hon får mig på bättre humör!!

KUL DAG VA :D

Destiny

2011-10-07 - 17:47:09
Hej! Min syster har pluggat jurdik i tre år snart 4 och enligt henne kan du inte anmäla mig för att jag ändrat header då det är min blogg och att det är blogg.se som äger den. Var inte alls nöjd med min förra header då ''mitt huvud var gigantiskt'' haha sen har jag bara ändrat textsnitt och lagt till ny bloglovin knapp, tog bort 2 extra boxar som bara var där och la till min egen flik där uppe. så förstår inte vad det är du vill komma med ? Och det fanns ingen länk på min blogg med ditt namn då hade jag väl låtit den va kvar är väldigt nöjd med själva grunden så du ska inte ta illa upp. Men vart stog ditt namn med tidigare ? då jag missat det.

Nikki Rae

2011-10-07 - 17:47:53
hey! Allt är bra! hur är det med dig? :) <3

Jenny

2011-10-07 - 17:54:45
En fråga bara så där vad står APU för? och vad är bergmästargården?

hehe vart 2 frågor istället, hehe B) :)

linnéa

2011-10-07 - 18:46:09
Thaimat... gud så gott! :)

IDA ϟ MUSIK & FOTO

2011-10-07 - 20:01:39
re: Hm jag laddar upp bilderna i den största storleken men de går ändå inte ut i kanten..

Sara

2011-10-07 - 20:03:34
Jobbigt... Kika gärna in på min blogg och kommenera! :)

Mathilda

2011-10-07 - 23:02:29
vart har du köpt din halsduk? <3

emma

2011-10-07 - 23:10:41
allt bra? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: