Ladda ner från Youtube till mp3!


Istället för att behöva ladda ner en massa skit till datorn som limewire eller något annat så är denna sidan kanon och de blir bra kvalitet! http://www.youtube-mp3.org/

Så här gör du: 1. först klicka dig in på sidan och så kommer detta upp:
2. Sen söker du på den låten du vill ladda ner!
3. Klicka på låten och kopiera URLen!
4. Sedan byter du ut den URLen som redan står och klistrar in video URLen!
5. Sen trycker du på ENTER & sen download!
6. sen kommer de upp att du laddar ner och låten hamnar i hämtade filer! :)

Madelene

2011-10-23 - 12:21:58
Hejsan!

Först ska du veta att du har en grymt fin blogg. och du är sjukt duktig på att fotografera. :)

Men jag har en fråga till dig angående bilder, Jag undrar hur du får bilderna (som du lägger upp i inlägg) från sida till sida?

kram

Josefine

2011-10-30 - 21:02:02
är deetta lagligt?♥

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: