Onödigt, men ni har säkert gjort något av dem!

1. Inte komma hem föränn klockan 3 på morgonen
2. Hålla någon du älskar i handen
3. Sista minuten planer som visar sig bli ett minne för livet
4. Stanna uppe hela natten och prata i telefon
5. Hitta den perfekta outfiten
6. Ha allsång i bilen med en kompis
7. När saker du trodde va omöjliga helt plötsligt händer
8. Bli rätt om någon håller om dig
9. Somna till ljudet av regn
10. Känslan av att vara fräsch när du stiger ut ur duschen
11. Somna om när du bestämmer dig för att stanna hemma från skolan en dag
12. Nätter vi knappt kommer ihåg!

1. Inte komma hem föränn klockan 3 på morgonen
2. Hålla någon du älskar i handen
3. Sista minuten planer som visar sig bli ett minne för livet
4. Stanna uppe hela natten och prata i telefon
5. Hitta den perfekta outfiten
6. Ha allsång i bilen med en kompis
7. När saker du trodde va omöjliga helt plötsligt händer
8. Bli rädd om någon håller om dig
9. Somna till ljudet av regn
10. Känslan av att vara fräsch när du stiger ut ur duschen
11. Somna om när du bestämmer dig för att stanna hemma från skolan en dag
12. Nätter vi knappt kommer ihåg!

STÄMMER NÅGOT AV DESSA PÅ DIG? vore kul o veta :)

Mig stämmer 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
haha shit de va alla xD

Nicole

2011-10-03 - 23:09:05
Hej fin blogg har läst varenda inlägg gud älskar din blogg !! stort fan ! :D



skulle betyda mycket för mig om du följde min nya blogg puss på dig :)

Anonym

2011-10-04 - 09:33:55
godmorgon:D

Felicia

2011-10-05 - 22:53:01
haha, allt stämmer på mig med xd

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: