En jobbig dag!

CANON EOS 1000D +75-300mm
Fotograf: jag

Sitter just nu i skolan och väntar på att klockan ska bli halv 4. Då börjar körkortsteorin!

Idag hade vi buffé på bergmästargården, lite kålbolmar, kålpudding, fläsk, löksås, potatis och massa annat!
Som ni kanske själva förstår så blir det en sen dag för uppdateringen idag.
kommer sägert att uppdatera när jag kommer hem!

Ses då!

Miss O

2011-09-22 - 16:56:08
lycka till sötnos

Emelie

2011-09-22 - 17:16:08
Kan vi göra ett länkbyte? :)

Sofie

2011-09-22 - 17:46:58
sv; okej! jag har just gjort lite läxor :)

gjort idag då? :)

kram!

mia

2011-09-22 - 17:58:55
Dagens blogg, var med o tävla du också! vill du bli den som blir dagens blogg? men gå då in på min blogg och kommentera bara att ''jag är med'' inge lättare än så är det! :)

caroline

2011-09-22 - 18:47:00
sv: allt är bra, sj? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: