Länkbyten!


Eftersom jag har fått en massa förfrågningar om länkbyten så gör jag så här:

Tycker ni verkligen ska kolla in på dessa bloggar alla är faktiskt bra och då ljuger jag inte!
bloggar och skriver på sina vis riktigt bra gjort tjejer!! :D


Maria

2011-09-20 - 18:34:59
hur har din dag vart ?

Kolla gärna in i min blogg där hittar du en massa mode, citat och mycket mycket mer.Love Maria



p.s jag följer dig gärna via bloglovin, om du följer mig ;) säg bara till !och jag gör gärna ett länk byte med dig .

louise

2011-09-20 - 19:01:39
sv; tacktack!

Neej de är lungt, jag frågade ju faktist igår tror jag ;)

så du var ganska snabb. haha :D

emma

2011-09-20 - 19:25:48
sv: hihi kej, jo de ä bara bra med mig:D

moa

2011-09-20 - 19:36:16
Fin blogg! :)

julia

2011-09-20 - 22:03:47
kul med lite bloggtips :D



svar: skönt att din dag vart bra :D



visst är den, dock är inte färgen alls så i verkligheten! men tack :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: