Woho grattis till GOOGLE!

Haha kul, skulle söka på google och såg att de fyller 13år idag! så grattis till google ;)

iiiden med 3 i

2011-09-27 - 10:44:21
hahaha grattis till google! världens största hemsida :)

MyzaaN

2011-09-27 - 12:32:39
ja du har varit krasslig ..idag blir det jobb själv då? kram

Destiny

2011-09-27 - 13:24:11
idag ska jag storstäda och allt det där :) vad gör du själv ? Du har skrivit att du gör Designer gumman ? gäller det fortfarande eller ? måga har erbjudit och fixa till min blogg men vågar inte låta vem som helst. Vill inte dom ska göra den värre haha. kram

N I L A M ♥

2011-09-27 - 13:52:17
svar: ja :)



jo det är bara bra, själv då?

Hao

2011-09-27 - 14:29:10
svar: nice! ska oxå skaffa mig en :D

Det finns andra

2011-09-27 - 14:32:45
Har du hört talas om bloggen "Det finns andra"?



"Det finns andra" är Sveriges första och enda blogg som består utav läsarnas egna historier om hemska saker dom varit med om, för att på så vis förhoppningsvis kunna hjälpa andra som är i samma sits, visa att det går att leva vidare och att det finns hopp. Alla berättelser som publiceras på bloggen kommer att vara sanna, för att visa att folk överlever det mesta, det kan ta lite längre tid och mer bearbetning men att det går att leva vidare. Förutom att vi publicerar läsarnas egna historier så pratar vi även med läsarna och stöttar dem, detta sker självklart anonymt om man vill det.



"Det finns andra" gör gärna länkbyten, det vill säga, din blogg eller webbsida visas på vår sida "Länkbyten" och du skapar ett inlägg om vår bloggen. Varför? Jo det är så att vi vill nå ut till fler människor, för vi vet att om den här bloggen bara hjälper en enda människa att förstå det viktiga, du är inte ensam, så är det värt varenda sekund.

emma

2011-09-27 - 14:43:31
sv: jaså, jo bara bra med :D

Hanna

2011-09-27 - 15:34:07
ska länka en annan tjej ikväll, kan jag länka dig med då? skicka en kommentar vid 9 så att jag inte glömmer :)

Nike Lindholm

2011-09-27 - 15:46:05
sv: ajjemensan! prima prima här! sjääälv?

Linn Carita

2011-09-27 - 16:52:42
13 år?? Snart tomåring med andra ord.. ska bli spännande att se hur det går för goolge då =P

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: