Antar att jag inte är ensam?


Bild: Google

Sitter och kollar olika internet sidor för att få lite insperation!
Älskar när de är lite "ny" gammalt och USA´s flagga på saker är lika så otroligt snyggt!

Var ju föresten i fredags och kollade på lägenheten för första gången!
kommer passa mig och Peter perfekt!

Nu vill vi bara flytta in och sedan få hem valpen så är jag jätte nöjd! :)

Frida

2012-04-15 - 16:51:25
Jo det gör vi =)

Vi har flyttat nu, eller vi har mest bara små fix kvar i gamla men sen är vi klara =) ska vara klara till den sista så =)

Rebecka

2012-05-05 - 12:12:52
Du har en så himla mysig blogg! Blir inspirerad och designen är så fin!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: