Inköpslista inför valp!


Foton tagna av: Carola (uppfödaren)

Idag är det 35 dagar kvar tills valpen kommer hem till våra armar!
Och innan det händer ska jag och peter flytta till lägenhet! samtidigt
handla in saker till trollungen. Vi har fått lite saker av
min syster som vår valp får ärva utan våfflan!

1. Koppen m.m
2. Vatten och matskålar
3. Klotång
4. fästingplockare
5. Leksaker
6. ben
7. Kam & borste
8. tandrengörings medel och tandborste
9. Skohylla (vill ha hela skor)

Detta är vad jag kommer på nu iaf ;)

Anonym

2012-04-12 - 13:27:20
har också vart oaktiv de senaste dagarna !

kajsa

2012-04-12 - 18:53:47
åh det är så mysigt att ha valp! men det är även mycket att göra och mycket att tänka på :D

Pommez♥

2012-04-12 - 20:50:13
aww vad söt :D Vill oxo ha en valp^^

Anonym

2012-04-12 - 21:53:31
HJÄLP! Jag behöver hjälp på min blogg. I första inägget står det vad jag behöver hjälp med!

ida

2012-04-17 - 16:31:07
vad roligt att få en valp dom är så söta:)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: