irrrrrriterande....

fyfan vad sur jag är.. imorse började min dator dampa och de gav resultat att den hade kraschat...
så nu har jag ingen dator och får ingen förens på fredag kanske.. så nu skriver jag ifrån mobilen!

det kommer att bli dåligt med uppdatering!
Eftersom att när jag kommer hem så ska vi slipa det
sista på möblerna. kan lägga ut bild på det sen! :)

Rebecca

2012-04-25 - 20:12:33
Jag mår bara bra, själv? :D

Åsa

2012-04-26 - 18:52:19
Bloglovin byte? :)

cecilia

2012-04-27 - 17:57:00
Hej för sent svar, har inte haft tid med bloggen men ska försöka bättra mig :D hur är de allt bra? :D

Anna Sörlin

2012-04-27 - 18:14:21
sv; jag har också varit jätte oaktiv... :(

Men jag ska försöka börja om igen

asch

2012-04-27 - 19:01:48
Drygt, min dator gör likadant :P

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: