Sleepyhead!

 
Webcam bilder asså.. De gör en aldrig rättvisa!!
 
Men åt saken va ju till skolan idag och shit vad trött jag varit hela dagen är trött än och tror jag somnar snart! men då kan jag inte sova något inatt heller! så får hålla mig vaken! 

Började med projektarbetet idag och jag valde en granskning av köttindustrin. (industrislakt vs. viltslakt)
Eftersom det finns många i allmänhet som inte vet hur allt ligger till. 
 
 
Hoppas ni ska se detta ikväll på 3:an kl 21:00!

emmy

2012-08-30 - 10:18:27
sv; Hallåj! Nej jag är dessvärre inte sådär jätte insatt i Pretty Little Liars. Jag tycker det är en bra serie men har för det mesta inte tid att kolla, haha :)
kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: