Gästblogg 1#

 
Hejhallå allihopa!
 
Nu är det så att jag får gästblogga här hos autophoto.blogg.se! SUPERKUL!
 
Tänkte väl berätta lite om vem jag är och vad min blogg handlar om! 
Emelie heter jag och jag är en sprallig och glad tjej på 17 år som bor i en liten stad kallad Gävle.
På fritiden tycker jag om att fotografera vilket ni kommer bl a få se i min lilla blogg.
Jag går andra året på Samhäll med inriktning media, träffat många nya människor och det är jag riktigt glad över! 
Skratta är något jag gör varje dag, gråter nästan en gång (minst) i skolan pga skratt.
Vi har så himla roligt. Nästan så man längtar till skolan efter alla lov man har! 
Julen är något jag tycker är riktigt mysigt, så nu när snön kommit i massor är det julmusik, pepparkakor, glögg och bara mysa som är på "att-göra-listan". hihi
 
Jag har ju en blogg som jag nämnde tidigare och jag bloggar på http://eemelielinneea.blogg.se. Där kommer ni få se massa bilder, outfits, tips och bara hur mysig en dag i mitt liv kan vara!
Hoppas ni tar er en titt in på bloggen och stannar kvar! 
 
Kramis på er allihopa!
 
 
Glöm inte anmäla er till lucka 1 i julkalendern ↓

Linnea [Fotoblogg]

2012-12-02 - 10:00:32
Har en adventskalender på min blogg då dagens tävling är
en fototävling i samarbete med kamda.se :D Hoppas du vill vara med!

http://linneaphoto.blogg.se/2012/december/adventskalender-1.html#comment

Svea

2012-12-02 - 11:21:34
Hoppas du har haft en bra start på december månad! :D
Allt bra med dig?

Lilly (Sandra)

2012-12-02 - 12:26:54
Vi ska fira advent hemma hos svärföräldrarna med en lunch och fika :)

Vad ska du hitta på?
Kram

bella davis

2012-12-02 - 14:19:33
hej sötis! haft en bra lördag? kram

elsa:D

2012-12-02 - 20:21:07
Jaa precis!
Hoppas du har haft en bra vecka! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: