film mys med mig själv..



Sitter just nu och ser på denna filmen i min ensamhet.. Orkar inte göra ett piss idag..

Är jätte trött men fast klockan bara är 20 i 11! Men jag vaknade lite i 9 tack vare
musse slickade mig i pannan o sen skulle försäka ta sig in så han kunde sitta i
fönstret bakom rullgardinen!

Idag äre ju lördag o detta blir en lugn helg för min del. hoppas iaf på att älskling kommer idag, inte helt säkert än! men annars syns han o jag imorgon då vi åker hem te han!

Maria en av Norrlands bloggar

2012-02-04 - 19:40:15
Hej allt bra med dig ? lust att vara med i dagens blogg :)http://mariaenliten.blogg.se/2012/february/dagens-vinnare-dagens-blogg-3.html#comment

Angel ☆

2012-02-06 - 12:59:17
åh den filmen är rolig :D

E l v i r a

2012-02-14 - 16:48:24
ÅH! Såg den i helgen! Så hiiimla gullig! :D



svar: Vad söt du är! :D

Glad alla ♥-ans dag på dig med! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: