Just nu:

Kollar just nu på denna serien o den är grymt bra, kan lätt rekomenderas!

Ska strax sova iaf om jag kan sluta kolla på serien hehe..
imorgon hoppas jag att jag kan gå till skolan men vi får se men den saken!

Ne nu ska jag hämta min stygga katt som håller på att mörda min systers katt!

Emmeli Isaksson

2012-02-15 - 01:08:55
SV: åh tack så mkt! och dsm, även om den är över nu! :D

martina

2012-02-15 - 06:07:25
sv; tack! hoppas att du också fick det :)

Anonym

2012-02-15 - 08:10:11
sv; hih ja, hade du en bra dag igår? :D kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: