2 Filmtips!



Ville bara tipsa er som inte sett dessa filmer att göra det! :)
Jag saknar dig - En film man inte kan låta bli att gråta sönder till. hemsk handling och en film man inte kan sluta se. Otroligt bra!
Älska mig - gjord i bruk mot mobbning. Man följer Alice som blir mobbad varje dag, tillslut går de så långt att hon tar sitt eget liv. Gråter som tusan gör man och samma här en otroligt bra film!
Lätt 5/5 på båda filmerna!

Louise

2012-01-23 - 19:52:21
sv: ja :)

Nej jag vet inte riktigt, själv?

Elin

2012-01-23 - 19:54:06
Sv: Stallet :)



har filmen "Älska mig" grymt bra film! :)

Tilde Larsson

2012-01-24 - 06:18:52
Gu så fin blogg du har! =)

gillas starkt!

ha en trevlig vecka!;)



KRAM!

J

2012-01-24 - 17:03:52
Tusen tack!



Härligt. Har inte sett någon av dessa.

Beatrice

2012-01-24 - 22:28:00
Älska mig är så grymt bara grät till den .. :/



Men jag har inte filmen jag saknar dig , men vet du vart man kan se den på internet eller så? :)



Kram :)

Beatrice

2012-01-25 - 17:46:58
sv okej :) , vad kan man ladda ner den ? :)

Camilla S

2012-01-31 - 18:59:06
Hej! Fin blogg!



Jag har sett båda filmerna och håller med om att de är otroligt bra! Dom går rakt in i hjärtat på en.</3

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: