Fakta om mig!



Jag använder hellre fejk converse än äkta!
Jag dricker helst inte men en cider är ju inte dumt!
Jag röker eller snusar inte!
Jag är galen i ljus!
Jag är besatt av min mobil (men vem är inte de?)
Jag ÄLSKAR keso!
Jag är bakgalen men bakar inte jätte ofta!
Jag äter hellre morötter, gurka och dipp istället för chips och godis!
Jag har haft 2 långvariga förhållanden och helt och hållet ?
Jag förlorade min oskuld när jag var 14!
Jag hatar andras fötter!
Jag älskar att ha samlag för att vara lite finare! (i förhållanden då, no one Night stand här inte)
Jag tycker att mjukis byxor är fult!
Jag sätter alltid på kran när jag är på toaletten!
Jag irriterar mig lätt på saker!
Jag älskar katter!
Och Viktigast av ALLT, JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN!
Jag använder hellre fejk converse än äkta!

Jag dricker helst inte men en cider är ju inte dumt!

Jag röker eller snusar inte!

Jag är galen i ljus!

Jag är besatt av min mobil (men vem är inte de?)

Jag ÄLSKAR keso!

Jag är bakgalen men bakar inte jätte ofta!

Jag äter hellre morötter, gurka och dipp istället för chips och godis!

Jag har haft 2 helt seriösa förhållanden, och mitt tredje nu!
Jag hatar andras fötter!

Jag älskar att ha samlag! (i förhållanden då, no one Night stand här inte)

Jag tycker att mjukis byxor är fult!

Jag sätter alltid på kran när jag är på toaletten!

Jag irriterar mig lätt på saker!

Jag älskar katter!
Och Viktigast av ALLT, JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN! ♥

Emmeli

2012-01-11 - 20:18:41
Kul fakta! :) GRYM BLOGG!

Yohanna

2012-01-12 - 10:44:51
SV: Jodå mitt år har varit väldigt bra än så länge. Hoppas ditt oxå varit det?



Ja jag kan inte förstå hur man kan göra så mot djur.. :/



P.S Du hittar mej från och med nu på min nya blogg yohannafotograferar.blogg.se :)

emelie

2012-01-12 - 17:18:49
Ofta du skriver i bloggen när du förlorade din oskuld? :)

Igeland

2012-01-12 - 17:45:05
varför vill du hellre ha fejkconverse? x)

sv: bara bra :)

Louise

2012-01-12 - 17:46:31
sv: okej va bra:-) har du haft en bra dag?:-)

Agnes

2012-01-12 - 17:46:42
Fin blogg! :D

Anonym

2012-01-12 - 17:51:13
sv: okej :D

haft en bra vecka? :D

martina

2012-01-12 - 17:51:39
hej, allt bra? :)

B E X

2012-01-12 - 22:32:00
oj, jag föredrar mycket hellre äkta :)

Louise

2012-01-14 - 19:51:24
Håller med om att väskan är snygg!

Karin

2012-02-14 - 21:03:46
Hej!

Grymt snygg blogg!

Har frågestund på bloggen, checka gärna in;)

Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag!

Kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: