Monday..



Då vare måndag igen då och imorgon börjar skolan...
Jag längtar inte alls jag vill bara va hos pojkvännen hela tiden just nu. Skolan känns onödig jämt för stunden!
Men iaf hela helgen var jag hos pojken o de har varit jätte mysigt. Vi slappade hela helgen o de va rätt skönt o ta de lugnt, o bara få va med han. Men nu sitter jag hemma o ser på big daddy med mamma och pappa.
lagade nyss mat o de fick bli äkta potatis mos med korvstroganoff.
Strax ska jag sätta mig och läsa! :)

sarah

2012-01-09 - 18:28:40
jo da bara bra =)sj

anna

2012-01-09 - 19:10:40
starten på de nya året har varit bra dock har ja redan brutit ett av mina nyårslöften sj då?

hannah

2012-01-09 - 19:18:56
Sv: Nyår var väl sådär, men resten av dagarna efter nyår har varit underbara! Ska ta igen det tråkiga jag hade på nyår och fixa ihop ett underbart år!

Hur har din början varit? :)

Kram

felicia

2012-01-09 - 20:50:23
Hej, mitt start har nog varit upp och ner om jag ska vara ärlig. Men har tillbringat väldigt mycket av min tid med vänner och familjen.



Hur har ditt varit? :)

kramar felicia

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: