PISK!

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200mm 
Fotograf: Sophie Larsson (jag)

Glad Lördag på er eller nått! 
Sitter just nu i mamma och pappas TV rum och väntar kan man säga på att min pojkvän kommer tillbaka från sin cross tur. Eftersom vi ska göra langos ikväll har vi tänkt! mumms.. 

Bilden är tagen idag på min fina buddha som jag målat idag! Den är helt guld färgad mer behövdes inte o snygg blev den! ;)

Sanna

2012-07-07 - 21:57:32
SV: Hejsan (: bara bra här, sjd?
Superfin blogg!
Svar: Härligt :DKanon med mig ^^

Tack så mycket ^^
Sophie Larsson

Amanda.

2012-07-08 - 10:15:19
allt är bra med mig, hur är det med dig då? :)
Svar: Härligt :DKanon med mig ^^
Sophie Larsson

moufieeh.blogg.se

11:42:05 - 2012-07-08
sv; jadå, själv? :)
kram
Svar: Härligt :DJag mår bara bra ^^
kram
Sophie Larsson

Sofie [fotoblogg]

12:15:24 - 2012-07-08
SV: Allt är toppen, sj? :D
Svar: Härligt :Dmed mig äre super bra ^^
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: