andra dagen på sommarlovet

CANON EOS 1000D +75-300mm
Fotograf: Sophie Larsson (jag)
 
Sitter just nu i köket och kollar på mamma när hon gör smörgåstårta till mormor eftersom hon fyller år. 
Hon blev precis klar med smeten som ska vara i o det blev lite kvar så de trycker jag i mig nu! 

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag sen efter det ska jag väl hitta på något tror ja väl. 
Vid 6 ikväll ska vi till mormor i alla fall och fira henne en massa! kulkul! 

Linda [fotoblogg]

2012-06-18 - 10:59:12
Super fin bild!

Vill du få en länkning på min blogg? Rösta då på mitt bidrag som är nr 3 i denna tävling, man får rösta en gång per dag :D
http://byyemelie.blogg.se/2012/june/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment
Skulle verkligen göra mig glad om du röstar!
Kram

Emelie

2012-06-18 - 13:40:06
Fin blogg!!!
Ta chansen just nu att fråga massor frågor i min frågestund.
Svar: Tyvärr har jag inget att fråga för att jag inte läser din blogg!
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: