Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi typ tillbaka ifrån "semestern" haha.
Sitter just nu hos peters föräldrar i Storfors, men ska dra vidare hem te mamma och pappa för att hämta lite saker och låta Norpan springa av sig lite.
 
Det har för övrigt varit super kul på campingen, super mysigt men dock fick vi lite dåligt väder igår morse. men de blev fint o klart inför eftermiddagen. Då vi grillade och åt massa gott. Bilder ska jag fixa senare så jag kan lägga ut ett helt inlägg med bara massa bilder ifrån helgen.

Sen får man inte glömma att te helgen är det midsommar ju ;)

Elin

2012-06-17 - 18:54:53
Hej! Har en frågestund på bloggen och tänkte bara fråga om du ville ställa någon fråga, vore jätte snällt :) www.elinnilssonz.blogg.se
Kram!
Svar: tyvärr läser jag inte din blogg så vet ej vad jag skulle fråga :/
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: