Camping!

Helluuu! 
 
idag sticker min familj iväg på camping, ska bli super kul och vi är borta hela helgen.
Har kameran med så bilder blir det ju såklart. Vi åker troligen vid kl 4. så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bär det av mot Karlstad för att handla lite mat o present till min mormor! 
 
BTW, Avskyr blogg.se´s nya utseende...

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: