PLL



Nu ska jag snart ta och se på PPL S03E02 wiiiie! 
Är ni lika galna som jag i Pretty Little Liars?

-S

NICOLE

2012-06-18 - 11:31:22
SV; Ja den var bra :D din då?
Svar: Härligt, ja min va med super bra :D
Sophie Larsson

Amy

2012-06-18 - 12:31:04
Sv: Nej inte så bra faktiskt, min kompis hade en liten minnestund osv. Tog livet av sig o massor!

Anmäl dig gärna till dagens blogg!
Svar: Usch, hur gammal blev han/hon? Beklagar verkligen!
Sophie Larsson

PING LOWHNGREN

2012-06-18 - 12:32:21
jaa då!^^ själv då? ;D
btw kolalr du mkt på PLL :) ?
Svar: Härligt, min va kanon ^^om jag gör jag älskar PLL :)
sj?
Sophie Larsson

AMANDA BLOMKVIST & SID

2012-06-18 - 12:33:40
SV; ja, min helg har varit underbar, hur har din helg varit? :D

MVH Amanda
Svar: Härligt, min har varit super bra :)
Sophie Larsson

AMANDA BLOMKVIST & SID

2012-06-18 - 12:34:30
Vad heter typsnittet som du använder i dina inlägg? :D

MVH Amanda
Svar: Happy Monkey heter den ^^
Sophie Larsson

A L I C E F R I D H ♥

2012-06-18 - 12:47:49
sv. hej hihi, jo den har varit helt okej har varit förkyld och haft feber :/
själv då? :)
Svar: okej hoppas du är bättre nu då :)min va jätte bra :)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: