REA PÅ H&M!



Nu är det rea på H&M kolla in finns massa fina erbjudanden och snygga kläder till en billig slant :)

PHOTOS BY MADELEINE

2012-06-10 - 23:16:59
Alltid nice med Rea! :D



sv. okej, härligt! :)



hur länge har du varit intresserad av foto?

kram!
Svar: ja det är det ^^
jag har gjort det i säkert 6-7år nu :)
kram
Sophie Larsson

A D E L I N A

2012-06-13 - 23:18:54
bra tips! Ska gå in och kolla på en gång :D
Svar: Det tycker jag ^^
Sophie Larsson

ITAAA

2012-06-14 - 09:47:42
Sv: Vet inte om jag svarat innan men skönt att höra :D Kramar!
Svar: hände i helgen då? :)
Sophie Larsson

Felicia

2012-06-14 - 16:41:12
sv: förlåt för sent svar! bra själv? :)
Svar: härligt, ja mår bra ^^
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: