Smörgåstårta!

Mor har tagit bilden med hennes mobil!

Denna ska jag trycka i mig sen haha ;)

F R I D A - foto & vardag

2012-06-18 - 16:37:51
sv: jag har haft en toppenhelg! Du då?:)
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

Matilda

2012-06-18 - 16:40:39
jag har haft en superbra helg! hur var din? :)
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

l i l l t h i l d a ♥

2012-06-18 - 17:00:42
sv: Tjena, jotack den har varit bra, din då? :)
kram
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

maya (mayski)

2012-06-18 - 17:26:35
hejsan! :D
du tar himla fina bilder.. ville bara dela med mig om det. hehe

vad gör du idag? :D
Svar: Åh tack så mycket :D
just nu ser jag på en serie och myser med vovven dd? ^^
Sophie Larsson

wilma♥

2012-06-18 - 17:30:30
sv: min helg har varit sådär:]
själv?:)
Svar: okej blir säkert bättre till helgen, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

jenny

2012-06-18 - 18:14:49
Gott de ser ut! :)
Svar: Det var det också :)
Sophie Larsson

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

2012-06-18 - 21:27:22
Åh vad mumsig den såg ut! :)

SV: Min helg har varit helt okej, hur var din? :)
Svar: De va den också ^^
Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

Cajsa Lindahl

21:58:37 - 2012-06-18
hehe ja! ;D jag vill ha helg igen!!
Svar: Snart är det helg igen och så är det ju också midsommar ;)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: