SPÖ REGN!




Usch, kom hem te mamma för ca 30 min sen och nu spöregnar det verkligen och haglar med!
Kommer säkert bli ett jäkla skit väder hela natten med.
Har ej varit i skolan idag tack vare att jag inte hade några lektioner idag! vet ej om det blir likadant imorgon.

Har kollat upp till 19 avsnitt nu i PLL! o shit vad spännande det börjar att bli nu herre jisses!

Gossanfoto

2012-06-04 - 19:52:13
Sv: Hej! Ledsen för sent svar! Allt är helt okej med mig! själv då? :)
Svar: härligt ja mår med bra ^^
Sophie Larsson

Ronja [foto]

2012-06-04 - 19:59:02
Sv; Tack så mycket! :D
Svar: allt bra? :)
Sophie Larsson

anniepiie

2012-06-05 - 20:16:46
Trist med regn men pll är en grym serie, perfekt att kolla en dag som denna! ;) Kram
Svar: visst är det :) dåligt väder idag med :/
Sophie Larsson

cecilia

2012-06-07 - 11:30:03
det är bra :) vad ska du göra på sommarlovet? :D
Svar: jag vet inte riktigt än sj? :)
Sophie Larsson

Elin

2012-06-14 - 19:45:42
Fin blogg :)
Svar: tack :Dallt bra?
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: