TÄVLING I samarbete med "The Walt Disney Company Nordic"



AVSLUTAD!!!!!!
TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING
 
Vad är priset?
Priset är prylar ifrån The Amazing Spider-Man
 
Kiten innehåller:
 
Hörlurar
USBkort
Nagelack
jojo nyckelring
Frispie
Väska
Klistermärken
m.m.
 
Hur deltar jag?
Det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med", gilla denna FB-sida!
JU mer du gör ju större chans att vinna! 
 
DU KAN ENDAST DELTA MED BLOGG & EMAIL!
 
TÄVLINGEN HÅLLER PÅ TILLS PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG!

Sandra SG

2012-06-25 - 11:54:36
hej fin blogg :)
Svar: Tack så mycket! :)allt bra?
Sophie Larsson

Felicia (foto & vardag) ♥

2012-06-25 - 12:49:20
Hej! tänkte meddela att jag är tillbaka nu efter en tids uppehåll, så har inte svarat på kommentarer och får antagligen göra det nu :)

hoppas du har haft en bra midsommar!
Svar: allt bra? :)
Sophie Larsson

Nina

13:06:58 - 2012-06-25
Sv; Hej! Jodå det hade jag, hade du ? :)
Svar: härligt! :)
allt bra?
Sophie Larsson

LINNEA GULLARBERGS

2012-06-25 - 13:14:40
jag är med! :D har gillat, heter Linnea Gullarbergs ^^
Svar: Grattis, Grattis du vann paketet! nu det enda jag behöver är din adress så jag kan skicka paketet :)
Sophie Larsson

Sanna

2012-06-25 - 17:07:04
min blogg är cp så jag kan inte sprida det vidare så jag kan tyvärr inte vara med! :(
Men tipsa GÄRNA nästa gång då jag tror att det kanske fungerar.

men var med i min dagens blogg..
Svar: okej!
allt bra? :)
Sophie Larsson

tigern

2012-06-25 - 18:53:51
gud så snygg och fin blogg du har! Du har bra chans att vinna min "blog of the week" tävling! Hoppas du vill va med :D http://tigerbrand.blogg.se/2012/june/blog-of-the-week-1.html#comment
Svar: åh tack så mycket :)
allt bra?
Sophie Larsson

mysan

2012-06-25 - 20:13:04
Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :) " Mysans änglar! "
Svar: Okej :)
Sophie Larsson

Julia

12:45:57 - 2012-06-26
Jag är med. Länk till inlägget på bloggen: http://jullanofc.blogg.se/2012/june/ga-med.html
Svar: Grattis, Grattis du vann paketet! nu det enda jag behöver är din adress så jag kan skicka paketet :)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: