Visste ni att!

Bilden tagen ifrån Hanna Johanssins FB!
 
Visste ni att jag bor 4 mil ifrån där Hanna bor?
Och även just nu är Rodney hos hanna för er som inte visste det.
Antar att det går bra för dem ;)

Susanna

2012-06-18 - 14:30:25
sv: Ja det har jag, själv då? ;)
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

LIENE

15:00:05 - 2012-06-18
sv: Min helg var okej:) Hoppas din var bra.
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

jezzi

2012-06-18 - 15:05:29
Hej! Min har varit mer lungt sj :)?

oh kult att du bor endå så nära.
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
ja faktiskt får väl se när jag stöter på henne!
Sophie Larsson

S a n n a W i d m a n

2012-06-18 - 15:50:07
SV: Hejhej :) min helg har nog varit för det mesta bra, sjd?
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

Felicia★

2012-06-18 - 16:10:15
sv: ja, det har jag, har du? KRAM! :D
Önskar dig en toppen start på veckan!★:)
Svar: Härligt, min helg va super kul :)
Sophie Larsson

K A J J A

2012-06-21 - 15:21:38
Ojojoj :) Tycker dom passar rätt bra ihop faktiskt, kul att det håller :)
Svar: Det hoppas jag med :)
Sophie Larsson

frukallgren.blogg.se

16:12:04 - 2012-06-27
dom är så himla söta!
Svar: Verkligen! Allt bra? :)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: