Härlig blogg!



HÄR!

Hittade denna bloggen igår och jag är helt fast! inte så konstigt när det handlar om PLL!?
Lite drygt dock att det är även en sesong 3, vill ju veta vem -A är!!! 

Försten bara 10 skoldagar kvar! WOOOTWOOOOT!

TJEJ PÅ 14 ÅR

2012-05-31 - 21:49:41
Sv: Sorry för sent svar men yes allt är bra:) Själv då? Kramar!

Sara

2012-06-08 - 20:15:03
Vad tycker du om mina nya skor? Hot or not. man måste ju veta om man vågar gå ut i dom :)
Svar: ja då :)så läge man själv är nöjd så :)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: