Älskade lill* gryn! ♥

 
Hej! 
Nu har jag fixat en liten widget för dom som tkr det är roligt att Sophie ska bli moster!
Kmr att uppdatera lite då & då om hur det går nu när det bara är ca 13 veckor kvar. 
BF (Beräkna förslossning) är den 1 feb 2013 & dit är det idag 12 veckor & 3 dagar!
Längtar till tusen efter att få träffa våran lill* skatt. 
Bilden är från RUL (Rutinultraljud) som vi gjorde 4 sep & vi var då i vecka 17+4.
Vad det är för liten en vet vi inte. Det bli en överraskning! ♥♥
 
Emelie
 

Larose

2012-11-06 - 14:31:26
Allt bra?

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: