försov mig imorse!

Nu är det så att jag försov mig imorse eller rättare sagt så ringde inte min klocka!! men de va väl inte direkt väntat men igår satte jag på blåtand på telefonen och då började den dampa loss. Kanske var det därför som telefonen inte funka imorse? Enyway så är jag i skolan vid kl 10!

amanda

2012-11-13 - 14:44:57
jättefin blogg! :)

mickis

2012-11-13 - 15:06:05
Du har verkligen en jättefin blogg!:)

linah

2012-11-13 - 22:52:21
jättefin!

Amalia

2012-11-14 - 20:00:42
Lust att läsa om en smågalen småstadstjej med ett klappande hjärta för musik, mode och fotografering, och så träning förståss!
Du ska du kika in on my blogg!
ha en fin dag! <3

erika

2012-11-15 - 17:42:44
Så härligt att klicka in på din blogg varje gång härliga bilder varje dag utav olika slag! och tack för att du läser min blogg :) Hoppas du kikar in än idag.
Nu är det er tur där ute att inspirera varandra.
Gå in och dela med dig och insperera någon annan med din lilla story.
De som inspererar mig blir publicerade och länkade :)
http://erikajoyisabella.blogg.se/2012/november/att-vara-forebild.html

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: