hittade lite att pyssla med!



Sitter just nu på biblioteket i Filipstad
och jag hittade en hylla med fotografi
och där fastnade jag direkt. skulle
egentligen kolla efter en roman men
usch hatar att läsa sådanna böcker så
kag pallrade mig iväg o tittade på annat
o då hitta ja detta! denna insperations
boken va helt okej. den gav mig inte
direkt några ideer men, kanske kan ge
någon annan det?

Ska strax åka hem ÄNTLIGEN!!!!

olivia

2012-11-07 - 16:41:03
sv; haha okej va roligt :D

Emelie

2012-11-07 - 19:36:02
snygg blogg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: