Läs min gästbloggning hos byfia.com

 
Läs hela min gästbloggning hos Byfia.com
Hope U will enjoy! 
 
 

ida

2012-11-10 - 19:20:55
Sv: hehe yeees det har jag! även fast jag typ ser 5-6 avsnitt per dag haha! ;)

Moa

2012-11-10 - 20:50:09
*Svar:* Jag ska spela match imorgon :) vad ska du själv hitta på? :)

Mathilde

2012-11-11 - 10:05:09
Blir hänge med vänner och familj. =D fars dag i dag ju.. =P

J U S T G A L A X E

2012-11-11 - 10:57:10
Ååh, vilken underbar design du har!

Just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna ett stjärnfilter hos kamda.se. Det skulle vara jättejättekul om du var med!
Länk: http://justgalaxe.blogg.se/2012/november/fototavling-vinn-1-valfritt-stjarnfilter-hos-kamdase.html#comments
KRAM och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: