Ny friserad!

Foto: Mamma
 
Nu är äntligen Norpan ny friserad, hon hade nämligen om man ska vara drastisk SKÄGG!
haha så de såg ganska kul ut! Men nu är hon jätte fin och nöjd!
 
Vad tycks? :)
 
- Dagens måltid: Förrätt: tzatziki rostat bröd och räkor
Varmrätt: Biff inlindat i bacon med potatis, champinjonsås och grönsaker 
Efterrätt: Drömbakelser

Thingsyouwillremember

2012-11-06 - 15:39:10
Såg widgeten på bebisen och var bara; SHIT, ska du bli mamma!?! Scrollade ner och såg sedan att det var din syrra som skulle bli, men blev chokad til först! Haha :D

olivia

2012-11-06 - 16:52:39
Fin blogg!

madde!

2012-11-06 - 17:44:56
sv: jaha okej vad roligt!:)
hoppas du hade det super kul!:D

Annika

2012-11-06 - 18:07:47
Söt hund :)

Nelly

2012-11-06 - 18:16:44
ja har varit på fest, barnvakt och slappat:)
kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: