Tips!

 
Pretty Little Liars är just nu på Säsong 3 avsnitt 13 klicka här för att se avsnitt: http://pprettylittleliars.blogg.se/ 
Kommer nytt avsnitt i januari!
 
The walking dead är just nu på säsong 3 avsnitt 4. Finns att ladda ner på thepiratebay.se! 
Kommer nytt avsnitt imorgon!
 
Portkod 1321 är just nu på säsong 1 avsnitt 5. Finns att kolla på här! Kommer nytt på Tisdag kl 17:00!
 
The lying game har just nu uppehåll men du kan ladda ner säsonger på thepiratebay.se
 
The secret circle har också just nu upphåll men du kan ladda ner säsonger på the piratebay.se
 
Har ni någon favorit serie förutom dessa som du kan tipsa om? 

Emelie - Emelies Christmas

2012-11-10 - 13:56:54
Jag har inte sett en enda av dessa! Älskar One tree hill, 7th heaven, The vampire diaries, Glee och många fler ;) hehe

Jennifer

2012-11-11 - 11:33:10
Jättefin design, och väldigt fina bilder du fotograferar!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: