1 månad kvar!





Om precis 1 månad fyller jag hela 19år och
det ska firas med utgång i Karlstad då
det är en fredag. Jag är otroligt
taggad redan nu då jag o tjejerna
tänker köra all in! 2 november nästa år
när jag fyller 20 är på en lördag kan de
bli bättre?

Men godnatt med er!

sussi

2012-10-03 - 13:01:41
haha... låter ju härligt..
ja tycks alltid jobba kväll när ja
fyller år :P

Ebba

2012-10-03 - 14:39:44
Svar: Jo, jag mår bra, själv? :)

Tove

2012-10-03 - 14:57:25
grattis i förskott! :D

ebba

2012-10-03 - 17:17:23
du har en grymt fin blogg och allt bra? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: