† A good day give's you a good night sleep

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200MM      FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Idag har varit en liten bättre dag än de andra dagarna.
Idag fick jag och Sofia göra muffins både vanilj och
choklad med philadelphia frosting och marsipan löv! 
Och imorgon är det ju kanelbullens dag så då kan vad som helst hända! 
Ska ni äta kanelbullar imorgon? 
 
 

Annika

18:44:31 - 2012-10-03
Fin bild :)

felicia

2012-10-03 - 21:46:23
hejsan! jag har gått vidare i två fototävlingar och du skulle vara guld värd om du röstar på mig! jag vill jättegärna vinna dessa!:)
den ena hävlingen finns här: http://beattriicee.blogg.se/2012/september/fototavling-dags-att-rosta.html och jag tävlar med bild nummer tre. den andra tävlingen är här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment och där tävlar jag med bild nummer 6.

jag är verkligen jättetacksam om du röstar på mig.:)

Emma

15:31:03 - 2012-10-08
åh fint!
allt bra? (:
kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: