Äntligen fredag!

 
Äntligen helg igen, ska bli så otroligt skönt att bara få sova och slappna av.
Känner mig otroligt seg idag med till och med ännu segare än vad jag var i går.
Idag har dagen varit okej, kul att träffa alla vännerna igen! Pratade massa om sex och annat
och det tycker jag är bra att man kan ha en öppen komunication man ska kunna prata  
om allt med sina kompisar. Vad är då annars meningen? 
 
Ikväll ska vi till morbror och gratulera hans fru, så tårta och annat gott blir det ikväll! 
 
Idag kände jag att jag var tvungen att skriva ut detta på fb då jag började
bli trött på att folk trodde jag och ***** fortfarande va tsm och NEJ! 
Lägg gärna till mig på fb om ni vill! 

Vivvi

2012-10-19 - 16:09:38
fin du är:)

Roxana

2012-10-19 - 16:37:03
Grym blogg! :D
allt bra med dig?

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: