EKG!

Looking sexy!!
 
Yes nu är jag tillbaka hemma, snacka om att jag känner mig som en
stoppad korv eller en fisk fångad i ett fisknät... Nu är det så att jag har fel
på hjärtat och lungerna men de har ej hittat något än men så brukar de va.
Men i alla fall så har jag just nu mig en EKG aparat eller något och den
ska jag ha på mig tills kl 3 imorgon. Som kollar av mitt hjärta och lungorna. 

ronja

2012-10-10 - 18:35:55
Läskigt :o

Hennu - Tvåbarnsmamma på 23 år.

2012-10-10 - 20:57:53
Vill du vara med och "tävla" om en länk till din blogg, på min blogg?

Gå isåfall in här:
http://mekh.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: